logo  
  meny  
  meny  
:: Verktøykassa    
 
Kva skjer?

Heile kalenderen

 
kart
 
 
Logg inn - webMedlem

Brukarnamn:

Passord

Verktøykassa: Media og marknadsføring

 

Frivillige lag og organisasjonar har ei stor utfordring i å skape god informasjonsflyt innad i laget og i å synleggjere laget for omverda. Mange tenker lokalavisa med ein gong det er snakk om media eller marknadsføring. Men dette er langt frå den einaste kanalen laget kan nytte. Her er det om å gjere å få deltakarane til å sjå alle moglegheitene som finst.

Den viktigaste informasjonsjobben er den som føregår internt. Kristen Ulstein skriv at ”en organisasjon er 90 % kommunikasjon og 10 % administrasjon” (1999: Organisasjon og ledelse i frivillig arbeid). Den mellommenneskelege kommunikasjonen er den viktigaste!

Emna egnar seg fint å presentere, samtale om og jobbe praktisk med. Målet er å gje deltakarane nye idear til korleis å drive informasjonsarbeidet. Be gjerne deltakarane om å komme med sine erfaringar, og bruk eksempel du veit om.

Temaet er delt i tre delemne:

  • Informasjonsarbeid internt i laget
  • Marknadsføring
  • Mediearbeid

Last ned Media og marknadsføring (pdf)
Last ned presentasjon (pdf)

 

tillitsvaldregistrering nafbanner studereibergen barnlekbanner RK-logo Instruktørkurs utdanning i folkedans Søk støtte
Ansvarleg redaktør:
Eli Ulvestad
 
Troms Finnmark Nordland Trøndelag M&oslashre og Romsdal Sogn og Fjordane Oppland Hedmark Hordaland Rogaland Buskerud Telemark Agder Vestfold Oslo/Akershus Østfold Heim Folkedans Teater Bunad Barn og unge Ungdomshus Kven veit Festivalar Om NU Opplæring/kurs Verktøykassa Butikk Medlemssørvis Støtteordningar Lenker Kontakt